Deawoo-FSO

 

Eind 1995 besliste de Poolse overheid om FSO te privatiseren. FSO Motor Corporation werd gecreëerd en verkocht aan de Zuid-Koreaanse autobouwer Daewoo. De joint venture Daewoo-FSO die hieruit voortvloeide bleef de Polonez bouwen met daarnaast de Daewoo Tico, Daewoo Espero en ook de Citroën C15 bestelwagen. In 2001 ging Daewoo failliet, waarop de constructeur werd overgenomen door het Amerikaanse General Motors.

 

Chairman

 

Een Poolse brochure met 6 pagina's. Uitgifte datum niet bekent, zo rond 2000.

 

 

Lanos

 

Een Poolse leaflet. Uitgifte datum niet bekent.

 

 

Een Poolse leaflet. Uitgifte datum niet bekent.

 

 

Matiz

 

Een Poolse leaflet. Uitgifte datum niet bekent.

 

 

Nubira

 

Een Poolse leaflet. Uitgifte datum niet bekent.

 

 

Polonez Truck plus

 

Een Poolse leaflet. Uitgifte datum niet bekent, zo rond 2000.

 

 

Een Poolse leaflet. Uitgifte datum niet bekent, zo rond 2000.

 

 

Een Poolse leaflet. Uitgifte datum niet bekent, zo rond 2000.

 

 

Polonez Atu en Caro Plus

 

Een Poolse leaflet. Uitgifte datum niet bekent, zo rond 2000.

 

 

Polonez Kombi i Van

 

Een Poolse leaflet. Uitgifte datum niet bekent, zo rond 2000.

 

Tico

 

Een Poolse leaflet. Uitgifte datum niet bekent, zo rond 2000.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Maak jouw eigen website met JouwWeb