Deawoo-FSO
Eind 1995 besliste de Poolse overheid om FSO te privatiseren. FSO Motor Corporation werd gecreëerd en verkocht aan de Zuid-Koreaanse autobouwer Daewoo. De joint venture Daewoo-FSO die hieruit voortvloeide bleef de Polonez bouwen met daarnaast de Daewoo Tico, Daewoo Espero en ook de Citroën C15 bestelwagen. In 2001 ging Daewoo failliet, waarop de constructeur werd overgenomen door het Amerikaanse General Motors.
Chairman
Een Poolse brochure met 6 pagina's. Uitgifte datum niet bekent, zo rond 2000.
Lanos
Een Poolse leaflet. Uitgifte datum niet bekent.
Een Poolse leaflet. Uitgifte datum niet bekent.
Matiz
Een Poolse leaflet. Uitgifte datum niet bekent.
Nubira
Een Poolse leaflet. Uitgifte datum niet bekent.
Polonez Truck plus
Een Poolse leaflet. Uitgifte datum niet bekent, zo rond 2000.
Een Poolse leaflet. Uitgifte datum niet bekent, zo rond 2000.
Een Poolse leaflet. Uitgifte datum niet bekent, zo rond 2000.
Polonez Atu en Caro Plus
Een Poolse leaflet. Uitgifte datum niet bekent, zo rond 2000.
Polonez Kombi i Van
Een Poolse leaflet. Uitgifte datum niet bekent, zo rond 2000.
Tico
Een Poolse leaflet. Uitgifte datum niet bekent, zo rond 2000.
Maak jouw eigen website met JouwWeb